توپخانه سپاه با اولین گلوله هر هدفی را نابود می کند

بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار چهارباغی فرمانده توپخانه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توپخانه سپاه پاسداران را به برکت خون شهدا قدرتمند و دارای جایگاهی بسیار برتر توصیف کرد.

چهارباغی در ادامه افزود: در جنگ تحمیلی بزرگترین سلاح ما " آر پی جی" بود و رفته رفته با کوشش جوانان بسیجی به خمپاره ها رسیدیم و امروز با کمک خداوند متعال در تمام نقاط کشور گروه های توپخانه ای و توپخانه های لشکری سازماندهی شده اند و آماده عملیات هستند. تمام توپخانه سپاه بعنوان یک قدرت بازدارنده در دست مسئولین کشور است تا در صورت تعدی دشمن از آن استفاده شود.

فرمانده توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که توان توپخانه ای سپاه را در مقایسه با کشورهای منطقه و قدرت های فرامنطقه ای چگونه ارزیابی می کنید، گفت: توپخانه سپاه با توجه به تجربیات ارزشمند هشت سال دفاع مقدس و طراحی های زیبا و منحصربه فرد توپخانه در جنگ تحمیلی، از جایگاه ویژه ای برخوردار است. امروز سپاه پاسداران قادر است خودروی در حال حرکت را با استفاده از گلوله های هوشمند و بسیار دقیق هدف قرار دهد.

سردار محمود چهارباغی در مورد دستاوردهای توپخانه ای سپاه تاکید کرد: کار تحقیقاتی به صورت مستمر در توپخانه سپاه در حال پیگیری است و چه در مورد وسایل همراه توپخانه و چه در خصوص گلوله ها و چه در راکت اندازها و توپ ها به نتایج خوبی رسیده ایم که قابل انتشار نیست. در یک مورد ویژه می توان به دستاورد توپخانه سپاه درخصوص برد انواع توپ اشاره کرد. امروز توپخانه سپاه در بردهای بسیار بالا و با دقت بسیار زیاد به دستاوردهای چشمگیری دست پیدا کرده است که ان شاء الله در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

این فرمانده برجسته نیروی زمینی سپاه پاسداران تاکید کرد: ما در خصوص برد و دقت توپ ها به موفقیت بالای نود درصد دست پبدا کرده ایم و توپخانه یعنی ترکیبی از برد و دقت. امروز توپخانه سپاه قادر است با اولین گلوله هر هدفی را منهدم نماید و این یعنی اوج اقتدار توپخانه. البته همه این دستاوردها را باید با توکل و کمک خدا جمع کرد تا گلوله ها به هدف برخورد کند.

 



گلچین 10 سال مداحی بازی جنگی (تیراندازی و رزمی) معجزه حفظ قرآن کریم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 18 مهر 1392برچسب:سپاه , سپاه پاسداران ,توپخانه سپاه , گلوله , اقتدار سپاه , سردار, خبرگزاری دفاع مقدس , سپاه نیوز , بسیج نیوز,

] [ 17:38 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه